Kozmetický tag, časť prvá

Pri blúdení internetom som natrafila na veľmi dlhý kozmetický tag a rozhodla som sa inšpirovať sa ním. Keďže obsahoval 39 otázok, rozhodla som sa rozdeliť ho do troch článkov. Takže dnes som si pre vás pripravila prvú várku otázok o kozmetike spolu s mojimi odpoveďami. Verím, že sa vám bude páčiť!


1) Koľkokrát denne si čistíš pleť?
Raz, večer, po odlíčení.

2) Aký máš typ pleti?
Normálnu, jemne sa mastiacu.

3) Čo používaš na odličovanie/čistenie pleti?
Nivea osviežujúca čistiaca pleťová voda s aqua efektom na normálnu a zmiešanú pleť.


4) Používaš pleťový peeling?
Nie, zatiaľ nie.

5) Používaš očný krém?
Nie, nepoužívam.

6) Používaš hydratačný krém?
Áno, L'oreál Paris Triple Active denný krém pre normálnu a zmiešanú pleť.


7) Máš pehy? Kde?
Mám jemné pehy na lícach a na rukách.

8)  Mala si alebo máš problém s akné?
Keď som bola mladšia, mala som s ním väčší problém. Teraz iba keď sa blížia moje dni...

9) Aká je tvoja obľúbená značka ošetrujúcej kozmetiky?
Používam Mixa Inensive Care Dry skin krém na ruky, ktorý obsahuje 30% glycerínu a mlieka z ovosu a ochranný sprchový gél Lactovit Active s L. Casei F, ktorý by mal obsahovať 0% parabenov.


11) Používaš korektor?
Nie, ale rada by som nejaký vyskúšala.

10) Používaš make-up?
Áno, používam Maybelline New York - Fit Me! číslo 220.

12) Aký ''odtieň'' má tvoja pleť?
Som "tmavší" typ. Ale myslím, že taký ten "bežný" /  priemerný odtieň. Ak to má nejaký názov, tak ho neviem. Ale ak by som to mala k niečomu priradiť, tak také to dobré latté plné mlieka!

13) Páčia sa ti umelé mihalnice? Nosíš ich?
Páčia, ale zatiaľ som nemala príležitosť mať ich na svojich očiach.


A čo vy váš kozmetický tag? Ak ste nejaký mali, nechajte mi naň link v kometároch, rada si ho prečítam. Ďalšiu várku otázok čakajte už čoskoro!

XOXO, Braylee.

2 komentáre:

  1. naozaj pekný tag, asi sa nechám inšpirovať!
    a, teším sa na jeho ďalšiu časť :).

    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem (: Určite sa nechaj inšpirovať, budem len rada (:

      Odstrániť