Septembrový new in


Rada nakupujem kozmetiku. Ale som celkom šetrný spotrebiteľ, ktorý si nekúpi niečo viac, kým nespotrebuje predošlý produkt. Tak je to hlavne pri šampónoch, krémoch na ruky, či odlakovači na nechty.  


Baleay - Street Art Showergel - limitovaná edícia s pomarančovou vôňou 
Čítala som naozaj pozitívne recenzie na viacerých blogoch, takže som sa rozhodla, skúsiť ho, kým ho nestiahnu z predaja. Za cenu 85 centov som nemohla dlho rozmýšľať a kúpila som si ho. Zatiaľ som sa s ním ešte neumývala, ale verím, že nesklame.

Ebelin Professional 
Tento odlakovač mi pripadal ako dobrá voľba za dobrú cenu. Taktiež sa v jeho vnútri skrýva hubka nasiaknutá odlakovačok, ktorá vám uľahčí prácu. Už netreba používať neskutočné množstvo tampónikov, problém je tak vyriešený!

Miss Sporty Cream Blush - 001 Pink Flush
V Dm drogérií boli tieto líčka v akcií, tak som neváhala a vzala si jednu malú tubičku. Už dlhšie som túžila vyskúšať tekutú lícenku. Musím sa však priznať, že som od toho čakala viac. Má naozaj jemnú príjemnú farbu po rozotrení a je to vhodné na každodenné líčenie.

Astor - 24h Perfection Stay, odtieň 310 Ivy Green 
Tiež som už dávnejšie chcela vyskúšať tiene v ceruzke. Tak som siahla po tomto vodeodolnom produkte, ktorý som však ešte nestihla vyskúšať. Má krásnu farbu a už sa neviem dočkať, kedy skúsim výraznejšie líčenie v zelených odtieňoch. 

Alverde - 10 Cameo Eyes
Ďalším zeleným prírastkom je aj táto linka, ktorá by mala byť na prírodnej báze. Hlavne má naozaj rozkošný obal a krásnu farbu. Nemohla som ju tam nechať!

Essence - 54 Yes Eye Can!
A nakoniec som vo výpredaji kúpila mini paletku v šedom odtieni. Essence tiene mám rada, sivú farbu tiež a doteraz som nevlastnila tieň takejto farby, takže bola to jasná voľba.


To by bolo na september mesiac asi všetko. V komentároch mi môžte zanechať vaše najnovšie úlovky, ktoré ste si za posledné obdobie kúpili. Majte sa krásne a vidíme sa u ďalšieho príspevku!

XOXO, Braylee.

12 komentárov:

  1. Fíha tá linka od Alverde vyzerá úžasne, mala som jedny linky od Alverde a boli úžasné, ale potom mali nejako výpadok, takže teraz má linku od S-he, tá je tiež výborná, ale vydrží menej než linka od Alverde.ň
    Janka Bianka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Musím uznať, že linka je naozaj dobrá. Nemám so žiadnou zatiaľ skúsenosti, ale táto je dobrá (:

      Odstrániť
  2. Tie tiene sú fakt nádherné :) Veľmi sa mi páči ich farba a aj tá zelená ceruzka je fakt super :)

    www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk Budem veľmi rada, ak ma začneš sledovať na mojom GFC, aj ja som ťa začala.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. v poslednej dobe som si nakúpila strašne veľa svetríkov, veď predsa Sweather Weather, hh
    ten Balea sprchovací gél vyzerá úžasne, keď pôjdem najbližšie do DM tak sa naňho pozriem:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite sa choď naň pozrieť. Je to limitovaná edícia ešte z leta a stojí len 85 alebo 89 centov (: A na svetríky sa tiež chystám (:

      Odstrániť
  4. Tá linka od Alverde vyzerá veľmi zaujímavo, určite na ňu pootm hoď recenziu. Budem rada, ak sa zapojíš u mňa na blogu do GIVEAWAY! :)

    Bari Bircak GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je naozaj krásna, má veľmi peknú farbu a Alverde je prírodná kozmetika, takže z nej nepália oči. Určite sa posnažím napísať o nej recenziu (: A ďakujem veľmi pekne za pozvanie do giveaway (: Určite sa zapojím (:

      Odstrániť
  5. Wau, tak ten sprchový gel je neskutečný, nikdy jsem podobný obal neviděla :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Na tu krémovou tvářenku jsem také koukala, ale nakonec jsem si jí nevzala. Jak jsi s ní spokojená? :)
    Jinak moc ráda tě chci pozvat na narozeninovou GIVEAWAY, která probíhá u mě na blogu. :)
    FASHION & BEAUTY | ♥ NAROZENINOVÁ GIVEAWAY ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Musím povedať, že v podstate áno (: Určite o nej spravím recenziu, takže máš sa na čo tešiť (:

      Odstrániť
  7. Ty linky opravdu vypadají zajímavě =) nejspíš až zase zajedu do DM, tak se po nich poohlédnu. Chtěla jsem se zeptat, ten odlakovač - opravdu je účinný? Jestli příliš rychle nevyschne a perfektně odlakuje..? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite zájdi a áno, ten odlakovač je naozaj dobrý. Húbička v ňom naozaj odlakuje všetok lak. Je to v podstate ako keby si strčila prst medzi dve hubky na riad nasiaknuté odlakovačom, ktorého je tam dosť, nie len nasiaknutý, v podstate vo v tom pláva. Ale odlakuje skvele, len sa môže stať, že sa odlakovač trochu zafarbí od laku a ten môj je už trošku načevenalý, pretože práve používam červené laky na nechty (:

      Odstrániť